Web TVPas


Saturday, August 22, 2009

Khairul Azam buat hal di pej PAS

Penasihat Undang2 MAGARAN, Sdr Mohd Khairul Azam bin Abdul Aziz telah berkunjung ke Ibupejabat PAS di Jalan Raja Laut dengan tujuan untuk menyerahkan borang keahlian PAS.

Malang nya penyerahan borang tersebut tidak diterima pegawai yang bertugas di kaunter pertanyaan setelah mendapat arahan dari Setiausaha Agung PAS, Dato' Mustapa Ali. Tiada sebab diberikan.

Tindakan Sdr Azam memohon menjadi ahli PAS ialah untuk merebut peluang masuk syurga kerana beliau yakin dengan apa yang telah dikatakan oleh Mursyidul Am PAS bahawa hanya PAS membawa ajaran Islam yang betul bukan seperti Islam plastik, Islam palsu yang dibawa UMNO. Oleh itu hanya melalui PAS saja seseorang itu boleh masuk syurga.


Kerana ingin kan syurga yang pasti melalui PAS, Sdr Azam sanggup mengenepikan prinsip beliau mengenai ISA dan sanggup menyokong GMI jika sekiranya itu lah yang diperjuangkan oleh PAS.

Oleh kerana kecewa dihina dengan penolakan mentah2 permohonan beliau, Sdr Azam telah membuat aduan di pejabat SUHAKAM pada jam 3 ptg. Dalam aduan tersebut beliau meminta SUHAKAM menyiasat pelanggaran hak asasi beliau untuk berpersatuan (memilih parti PAS) oleh Setiausaha Agung PAS. Beliau sangat2 berminat untuk merebut peluang mendapatkan tiket ke syurga.








dipetik dari fotopages si jinggo


No comments:


Sila Klik

Pages