Web TVPas

Monday, August 10, 2009

Anda merokok? Berhentilah

Seruan ini ditujukan khas kepada ahli-ahli jamaah PAS Malaysia amanya dan pimpinan PASTPJP khasnya. Tinggalkanlah perbuatan sia-sia itu. Lihatlah kesan-kesan merokok melalui video di bawah ini. Saya pun hairan..mcm2 iklan dah dibuat tapi masih lagi nak cari benda tu...Tengok gambar kat setiap kotak rokok, kesan daripada merokok. Tapi ada yang sanggup beli dan memilih-milih gambar yg 'ringan' sahaja seperti bayi tak cukup bulan dan kaki buruk. Dan ada yang sanggup menampal dgn selotep utk menutup gambar pd kotak rokok tersebut. Insafilah










No comments:


Sila Klik

Pages