Web TVPas

Sunday, April 25, 2010

terkini

[Comment From Dragsuperstar Dragsuperstar : ]
BN harus menang PRK kali sebab dah puluh juta di laburkan...najib dah turun, Mahadey dah turun...kalau menang ini maknanya PRU nnt BN bungkus...kenapa? ingat balik peristiwa PRK Ijok sebelum PRU dulu...BN memang bukan? Pak Lah turun..berjuta dilaburkan....tapi pada kemudiannya? PRU bungkus!! Maka BN...hangpa tak menang..memang hangpa mangkak Sunday April 25, 2010 5:18 Dragsuperstar


5:26 [Comment From sham sham : ]
mereka menang menipu la...dlm satu hari kalau UMNO x menipu..tak sah Sunday April 25, 2010 5:26 sham


5:26 [Comment From Hafiz Hafiz : ]
Tapi kalau Zaid menang adakah IFC diteruskan?? Sunday April 25, 2010 5:26 Hafiz


5:26 [Comment From makcik makcik : ]
pr menang bawah 2000! Sunday April 25, 2010 5:26 makcik


5:27 [Comment From yasbiha yasbiha : ]
cam na ya Sunday April 25, 2010 5:27 yasbiha


5:27 [Comment From prakash prakash : ]
saya kat luar negeri ni pun tak sabar nak tunggu berita kemenangan PKR Sunday April 25, 2010 5:27 prakash


5:28 Malaysia's government predicted it would score a big win in a tense by-election on Sunday during which 10 people were arrested in scuffles between rival groups.

Sunday April 25, 2010 5:28

5:28 Panitia Zentrum Analisis Persepsi Kepercayaan Politik Bagi Period Pengundian 25[...] April 2010 Pilihanraya Kecil PARLIMEN P094 HULU SELANGOR (HUSEL): ZENTRUM menggaris bawahi prediksi: Pakatan Rakyat (PR) 52.3% dan Barisan Nasional (BN) 48.7%
Sunday April 25, 2010 5:28

5:32 [Comment From Jebat Jebat : ]
dah pkul 5.30 ni lum ada apa info ke Sunday April 25, 2010 5:32 Jebat


5:32

Sunday April 25, 2010 5:32

5:35 [Comment From Dragsuperstar Dragsuperstar : ]
tak rasmi...tapi bukit fraser masuk dalam UPU ke? Sunday April 25, 2010 5:35 Dragsuperstar


5:35 [Comment From tok tok : ]
ada peluang ke? Sunday April 25, 2010 5:35 tok


5:36 [Comment From Jebat Jebat : ]
wamakaru wamakarallah Sunday April 25, 2010 5:36 Jebat


5:38
Sunday April 25, 2010 5:38

5:50 KACAU DARI BN
Sunday April 25, 2010 5:50

5:51 KACAU-KACAU-KACAU TANDA NAK KALA
Sunday April 25, 2010 5:51

5:51 [Comment From JimAlifSiin JimAlifSiin : ]
Allahuakbar! Sunday April 25, 2010 5:51 JimAlifSiin


5:51 [Comment From Jebat Jebat : ]
Halah menang tu adat pertandingan tapi kalau penuh dgn penipuan susah juga kita nak halalkan Sunday April 25, 2010 5:51 Jebat


5:52 [Comment From Guest Guest : ]
dari blog Cipan, Tapir & Tenuk (C++) ...Ader member kasitau yang kita leading kat Bukit Fraser.. ntah betul ker idak.. gua tak dapat confirmkan... apa-apa nanti kalau ader masa gua bagitau... Sunday April 25, 2010 5:52 Guest


5:53 Dragsuperstar: bukit fraser pahang?
Sunday April 25, 2010 5:53 Dragsuperstar

5:54 [Comment From shukri shukri : ]
doakan muga2 zaid menang Sunday April 25, 2010 5:54 shukri


5:57 [Comment From shukri shukri : ]
apa yg berlaku di bkt frazer Sunday April 25, 2010 5:57 shukri


5:57 [Comment From tok tok : ]
bukit fraser masuk dalam hulu selangor gak ke? Sunday April 25, 2010 5:57 tok


5:58 WRLR: Ketua petugas Pakatan Rakyat di Sek Ren. JK (C) Khing Ming membahagikan petugas kepada 5 kumpulan.

Mereka masing-masing ditugaskan menjaga pintu masuk ke pusat mengundi bagi mengelakkan sebarang penipuan berlaku di saat-saat akhir waktu pengundian

Sunday April 25, 2010 5:58 WRLR

5:58 [Comment From Guest Guest : ]
lagi dari blog..Cipan, Tapir & Tenuk (C++)Gua nampak lebih dari 10 bas yang rasanyer bawak pengundi hantu dah bergerak kuar dari Hulu Selangor... gua terserempak tadi dengan diorang kat Batang Kali.... ramai betul hantu la bos... Sunday April 25, 2010 5:58 Guest


5:58 Dragsuperstar: Makluman sekali lagi prediksi akhir ZENTRUM: PR 52.3% dan BN 47.7%
Sunday April 25, 2010 5:58 Dragsuperstar

6:01 Dragsuperstar: Ketika ini juga berbagai ramalan analisa disebarkan. Daripada lima agensi yang membuat analisa, kesemuanya berpihak kepada PKR ada mengatakan PKR mengatasi BN antara 51% hingga 56%. Apapun ramalan dan kajian rambang ini bertentang dengan kenyataan Muhyiddin Yassin mengatakan BN akan menang besar dengan majoriti 6,000 undi.
Sunday April 25, 2010 6:01 Dragsuperstar

6:01 Dragsuperstar: berdoalah byk byk....
Sunday April 25, 2010 6:01 Dragsuperstar

6:02 [Comment From Zaer PKR Zaer PKR : ]
Ingin tahu Sunday April 25, 2010 6:02 Zaer PKR


6:03 [Comment From Guest Guest : ]
InsyaAllah mintak2 biar PKR menang..amin Sunday April 25, 2010 6:03 Guest


6:06 [Comment From Zaer PKR Zaer PKR : ]
Katanya Lepas SIBu Sunday April 25, 2010 6:06 Zaer PKR


6:06 [Comment From Zaer PKR Zaer PKR : ]
Ke Sungai Burung...ingin kesahihan Sunday April 25, 2010 6:06 Zaer PKR


6:06

Sunday April 25, 2010 6:06

6:07 WRLR: ANWAR NAIK MOTOR
Sunday April 25, 2010 6:07 WRLR

6:08 Dragsuperstar: hero kita!!
Sunday April 25, 2010 6:08 Dragsuperstar

6:09 [Comment From Guest Guest: ]
dari blog tukar tiub..bersedia untuk berpesta sekali lagi di sungai burung. sungai burung kawasan parlimen tanjung karang ! Sunday April 25, 2010 6:09 Guest


6:09 Dragsuperstar: saluran 1 KUALA KELOMPANG BN 128 PKR 98 ROSAK 6
Sunday April 25, 2010 6:09 Dragsuperstar

6:10 [Comment From Zaer PKR Zaer PKR: ]
fahmi_fadzil: Unofficial, PKR leading in Soeharto. #P94 Sunday April 25, 2010 6:10 Zaer PKR


6:10 Dragsuperstar: UNDI POS KUALA KUBU BARU PKR 120 BN 767 ROSAK 12
Sunday April 25, 2010 6:10 Dragsuperstar

6:10 WRLR: jonsonchong: EC says that a total of 48,935 voters cast their ballots in Hulu S'gor - a turnout of 75.87%. This is 2,779 more than in March 2008. #P94
Sunday April 25, 2010 6:10 WRLR

No comments:


Sila Klik

Pages