Web TVPas

Wednesday, July 22, 2009

Pemuda UMNO Subang memang biadap!

Sememangnya aku tak berapa gemar untuk melayari laman web UMNO dan konco2nya. Tapi takder kerja aku terlihat satu blog Pemuda Subang pada bahagian komennya. Cukup biadap dari segi bahasa. Aku tak nak citerlah. Tuan2 bolehlah baca sendiri.

Ini ada pertanyaan ttg cwng UMNO kat Subang Suria...

* harisfadzilah hashim on June 25th, 2009 12:29 pm

Assalammualaikum..tanya sikit subang suria ader cawangan tak ? kalau tak der nak join kat cawangan mana?…terima kasih.

Lalu Mamat ini jawab...

* Budak Tak Ada Cawangan on June 25th, 2009 3:03 pm

Subang Suria? tak penah dengo pung
apa nak susah, kau bukak je cawangan umno subang suria kat situ. kau kompol aje 50 orang yang tak penah jadi ahli umno, kau mintak diorang isi borang jadi ahli, lepas tu kau submit kat bahagian. pastikan 50 orang tu memang tak pernah jadi ahli. cara nak pastikan, kau pegi kat sini : http://www.daftar.umno.org.my
kalau kau ada apa-apa masalah berkaitan penubuhan cawangan (bukan masalah duit), boleh lah gi tanya kat tuan setiausaha bahagian tu.
pas dah jadi ahli dan ada cawangan sendiri, pepandailah tarik penduduk lain jadi ahli atau sokong kerajaan ameno/bn. jangan contohi cawangan-cawangan ameno peminta sedekah yang belambak kat subang ni



Tapi mod laman ini iaitu
tunmaharezza on July 2nd, 2009 10:52 am

menjawab...dgn bhs yg...

slm semua :
kpd budak x ada cawangan…..
” jangan contohi cawangan-cawangan ameno peminta sedekah yang belambak kat subang ni ”
1.sungguh terkilan dan malu saya apabila membaca ayat ini……..sungguh hina penyataan u kpd cawngan x2 umno nih…..i terfikir..apakah ini mentaliti yg umno mahukan..?
2.apakata u klu saya katakan kpd sdr harisfazilahhashim dgn ayat spt berikut…”
” jgn mencontohi penjilat pembodek mcm hhanjhing terkena wabak h1n1 tuh …penjilat pembodek tiada maruah harga diri + bangsat kurap panau spt ini yg hanya tau menjilat membodek pemimpin tertentu dan menghina org lain hanya merosakan parti aja ”
3.jika u berterusan merosakkan pemuda umno subang dgn cara politik picisan murahan u nih…i takkan teragak agak utk bersemuka dgn tuan komander u dan i akan pastikan identiti dan percaturan politik ala dajal kamu nih diketahui org lebih ramai org…u pun tau..i x rugi apa apa…yg rugi nanti..adalah u ..tuan komander u ….dan platoon u…
4.klu dah rasa diri u hebat sgt…bagilah produk politik yg dpt pemuda subang mendapat manfaat….buktikanlah kehebatan u tuh….dgn cara ini…bukan dgn cara merosakkan produk org lain….klu takat merosakkan produk org lain dan seterusnya membanggakan diri dgn produk sendiri yg kualiti murahan tuh…x yah lah…tu bukan hebat……itu musibat namanya………
5.klu u rasa cawangan umno tu peminta sedekah….u katakan kpd mereka secara berdepan…itu pon klu u berani la….klu u jantan la…..takat hina kat mereka dgn nama samaran tuh….sapa sapa pun boleh….i cabar u….beranikan diri.,..jgn jadi jantan bersuara separuh pompuan….cis….
sifat pejuang umno dulukala….
berjuang demi anak bangsa…
sikap penjilat umno hari ini…..
berjuang utk rosakkan bangsa…
sekian………..

No comments:


Sila Klik

Pages