Web TVPas


Tuesday, July 20, 2010

Ezam si Pemungut Kotak kurang Ajar dgn Tok Guru

Ezam si pemungut kotak yang telah mendapat takhta itu meludah lagi. Kali ini kahak busuk miliknya diludahkan ke arah TGNA.

Katanya TGNA bukanlah pemimpin yang berjiwa besar kerana lebih mementingkan survival politik sendiri berbanding survival ummah. Pada Ezam, ummah itu adalah Melayu dan Melayu itu adalah ummah.

Entah siapalah yang mengajar Ezam dengan pandangan seperti tidak bersekolah ini. Juga seperti Mufti Harussani, Ezam juga tidak perlu kita pedulikan kerana siapalah beliau di dalam perjuangan rakyat melainkan seorang pengkhianat yang akan dikenang sehingga kiamat.

Beliau memang diketahui suka meludah merata rata dan ramai sekali pemimpin UMNO yang beliau palitkan kahak ketika mana beliau berkubang di gelanggang perjuangan dahulu. Sekarang, kita berikan sahaja peluang kepada mamat pemungut kotak ini untuk menjilat semula kahak dan air liur basi yang beliau palitkan kepada UMNO suatu ketika dahulu.

Insyaallah, giliran untuk Ezam menjilat kembali kahak hijau miliknya yang beliau palitkan kepada kita pasti akan tiba jua akhirnya. (amir ibnu salim)

No comments:


Sila Klik

Pages