Web TVPas

Saturday, April 4, 2009

Cerita Zambry di Pekan Port Weld

tadi aku bersama sanak saudara berada dia kedai mi udang berdekatan pekan port weld. ni haaa... ada citer zambry berkilau..
masa tu kami tengah makan mi udang, punya la sedap. sekali tiba-tiba sedang hari cerah tuptup terus mendung. aku tiba-tiba cuaca berubah. aku tengok kiri kanan belakang semua ok. langit cerah lagi. sekali.....
rupanya ada kelibat makhluk yang manusia mengaku 'melayu' tapi macam orang minyak rupanya. orang india lagi cerah. adoi.
mula2 ada org tangkAp gambo, masa tu kat tepi kedai. ntah macamana punya berani, makhluk ni berani berani pulak masuk kedai mi udang tu.. tup-tup dia punya senyum. aku pon tengok la dia. aku perasan semua orang tengok dia jugak tapi yang aku tak tahan nak gelak tu masa dia dengan penuh confident pegi lambai orangorang yang dok pekena mi udang kat situ. yang lawaknya semua orang tengok di pastu buat muka biasa+confius hahahah.. aku ingat dia nak masuk kedai tu. last-last dia blah camtu ja.. camtu la kalau dok rasa semua orang suka kat dia.. amek hang..
cerita ni, kalo dia nak nafi biaq dia tipu orang ramai. aku nampak sendiri benda ni jadi.

No comments:


Sila Klik

Pages