Web TVPas

Tuesday, March 31, 2009

Ezam salah tajuk....


oleh : CheguBard.

Semalam seorang yang cheGuBard anggap abang, Ezam Mohd Nor berceramah di Bukit Selambau. Ceramah yang diadakan di Sungai Lalang di perkarangan rumah penyokong Umno itu mulanya dijangka besar tetapi hanya dihadiri kira - kira 20 orang petugas Bn sendiri.

Ezam masih seorang pemidato hebat tapi cuma gayanya sahaja hebat malangnya pengisiannya agak kosong. Semalam seorang teman telah pergi merakam ceramah beliau. Terus terang cheGuBard katakan yang setelah menonton rakamanya semalam hati ini sedih Ezam seolah tercari - cari rentak ceramah. Jelas apa yang dia cuba sampaikan bukan dari dalam naluri beliau.

Dia dengan jelas semalam menyebut "PKR parti tiada maruah...bagaimana nak ada maruah calon yang diletakkan pun juga Hitam....Letak Calon India"....

Sedarkah kamu saudara Ezam calon Bn yang kamu datang sokong itu juga India dari MIC.

Sedih dan kesian cheGuBard melihat Ezam. Masuk Umno tak dibenar pegang jawatan hanya layak menjadi alat bila tiba pilihanraya. Musuhnya dalam Keadilan, Lokman Adam lebih cerdik darinya. Sekurang kurang Lokman sudah di iktiraf sebagai Exco Pemuda Malaysia.

cheGuBard pernah cabar GERAK yang sama ditubuhkan dengan Ezam supaya menjawab beberapa persoalan namun sehingga kini GERAK membisu.

No comments:


Sila Klik

Pages