Web TVPas

Tuesday, March 31, 2009

Gempar ! Bn berkempen utk Yahudi???

Ni kalau aku cakap UMNO/BN ejen Yahudi a.k.a Israel hangpa tak percaya. orang UMNO/BN pun mesti maki aku macam biasa, tapi cuba hangpa tengok bendera dekat bawah ni lepas tu korang bandingkan dengan gambar dekat bawah sekali.


Apa beza 2-2 gambar dekat atas dengan bawah ni..? bucu 6 dah sama... kaler biru pun ada sikit sama... tapi UMNO/BN punya ada tambahan keris.

Yahudi Melayu kot..?

Gambar ni aku cilok dari blog Amin Iskandar. lepas ni aku nak pi ronda nak tengok ada lagi ka tak dak menatang ni dekat situ... oit... lupa nak habaq... lokasi menatang ni dekat Bukit Gantang...

No comments:


Sila Klik

Pages