Web TVPas


Sunday, March 22, 2009

Samseng UMNO buat hal di masjid

Masa : 12.11pm
Tarikh : 22 Mac 09

Masjid Taman Medan mengadakan percalonan Pegawai & Ahli Jawatankuasa utk penggal 2009 - 2012. Pengundian bermula dari pukul 8.00am hingga 11.30am, pada mulanya ia berjalan dalam keadaan yang baik. Mula berlakunya rampasan senarai nombor calon yang diedarkan oleh pihak PR, pihak umno merampas dengan tanpa adab sopannya. Pihak dari PR hanya membiarkan saja kerana tidak mahu memanaskan keadaan diperkarangan masjid. Jika diikutkan peraturan yg ditetapkan, borang senarai calon wakil PR boleh diedar diluar masjid. Tapi pihak yang mengerusikan menyuruh samseng2 merampas senarai yang ada pada sesiapa saja, walaupun borang itu ada didalam poket seluar & kocet baju. Padahal mereka sendiri ada mengedarkan borang bagi calon BN mereka didalam masjid, dimana peraturan yang ditetapkan?!!!

Yg menjadi kekecohan ini berlaku bila ketidakpuasan hati pihak umno ini terhadap Pegawai JAIS. Sehingga tarik menarik berlaku didalam masjid, ada samseng umno ini menjerit-jerit seperti org mabuk. Adakah mereka ini tidak beradab, sehingga terpekek melolong didalam masjid?!!

Ramai warga2 taman medan tak kira tua & muda melihat situasi yg ada. Ini amat memalukan kerana masjid telah dijadikan mereka utk melepaskan geram pada pihak JAIS.


No comments:


Sila Klik

Pages