Web TVPas


Sunday, March 29, 2009

Israel Memang Celaka!

Askar-askar Israel memakai T-Shirt yang bertulis " 1 Shot 2 kills" dengan gambar yang menunjukkan seorang wanita Arab yang sedang mengandung di bidik dengan raifel dan gambar seorang kanak Palestin yang memegang senapang mainan. Berita lanjut di sini.




Ini adalah sinambungan dari berbagai jenayah perang yang dilakukan oleh Israel Laknatullah. Tiada kata maki lagi yang sesuai kepada mereka. Segala ini sememangnya termaktub dalam fahaman sesat Yahudi bahawa semua manusia yang bukan Yahudi adalh 'Ghoyim' dan mereka adalah halal untuk dibunuh seperti binatang tanpa ada apa-apa rasa berdosa. Mungkin sama seperti fahaman sesetengah Melayu bahawa membunuh cicak hari Jumaat dapat pahala begitulah rasa orang Yahudi membunuh umat Islam. Mereka rasa berpahala olehitu tidak perlu kepada belas kasihan.
Sungguh jijik fahaman Yahudi yang didokong oleh Zionis Israel ini.
Sungguhpun begitu, masa Umat Islam akan datang. Tentera Mahdi yang berserban hitam akan datang dari Timur untuk menghapuskan Bangsa Yahudi keparat ini. Tatkala itu tiada lagi tempat persembunyian waima di belakang batu; kerana batu pun akan menunjukkan Yahudi yang menyorok kepada tentera Islam. Bagaimana ini berlaku hanya Allah yang mengetahui. Mungkin ini adalah kiasan atau kejadian yang bakal berlaku sungguh-sungguh.
Apa pun yakinlah Wahai Umat Islam....tetaplah berjuang di jalan Allah. Sesungguhnya pertolongan Alah itu amat dekat. Hanya dengan jihad sahaja kemenangan akan datang kepada Umat Islam. Sesungguhnya Allah akan menolong orang yang menolong agamaNya.

No comments:


Sila Klik

Pages